Sweet

Långt mellan inläggen nu men har inte mycket att skriva om! Här hemma är vi sjuka igen, snorar som bara den och Malte hostar och spyr slem. Ändå har han väääärldens energi och verkar superpigg mellan varven! Jag ligger mest i soffan och känner mig helt tom på energi så jag kan tänka mig att han har rätt tråkigt hemma just nu!
Märks på han att han är rastlös men vet inte om han ska få gå till dagis än ändå?

I lördags var det dagisfest som gällde, spanskinspirerad buffe! Riktigt gott och trevligt, synd bara att jag hade värsta tandvärken! Visdomstand som spökar men det verkar gå över nu!

Bara en massa klagomål ifrån mig just nu känns det som men jag är så less på at vara sjuk även om jag måste erkänna att det är rätt skönt att vara hemma ifrån jobbet några dagar!


Kommentarer
Postat av: Anonym

han är mycket söt. väldigt lik dig :)

2009-03-25 @ 20:00:36
Postat av: Anonym

sa malin B.H.

2009-03-25 @ 20:01:21
Postat av: Jonna

jo det är ju skönt på ett sätt... även om man blir fattig av karensen :P och det är helt ok att gnälla ibland!

2009-03-25 @ 21:52:11
URL: http://fartfylld.blogspot.com
Postat av: Ida Bodin

Ush vilken kravill du är, det kan inte vara lätt att vara småbarnsförälder och bli sjuk hela tiden ;) Men som sagt, du får se det positivt att du får vara hemma. Saknar er. Puss Kram

2009-03-27 @ 23:01:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0