Skittles..

Innan jag vart mammaledig var jag på en arbetsplats där många av oss hade lika sjuk humor! Jag är sååå glad att jag har hamnat på en ny sådan arbetsplats! Gud så kul vi har, det har varit två otroligt stressiga veckor på nya jobbet med långa dagar!! Men när det är som värst så skrattar vi som mest, det slår över på något sätt =)

Så hör ni många skratt ifrån köket på gårdscafet så tänk bara "Ett gott skratt förlänger livet"

Nu ska jag fortsätta njuta av mitt fotbad och skittles innan jag blir skitless (ja det var ett prov på den kassa humorn ;D)



Kommentarer
Postat av: Lisa

Ja så länge man har såna jobbarkompisar, då funkar allt :) Hihi.. Skönt o höra att du trivs iaf!



Vi måste boka in en dejt snart..

Puss!

2009-06-15 @ 00:00:04
URL: http://fliza83.blogg.se/
Postat av: Jessica

Men, du äter väl inte upp godiset malte fick av mig?

2009-06-16 @ 23:19:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0