Uppslukad..

Jag lever..men i en annan värld för tillfället!
 Jag har aldrig fått sånna starka känslor för en bok som jag fått för dom 4 twilight böckerna! Håller på att läsa den fjärde nu och vill aldrig att det ska ta slut, fast det vore bra om jag kunde få sova förstås. Böckerna är omöjliga att lägga ifrån sig och jag vågar inte ens kolla på klockan när jag släcker lampan nuförtiden!

Jag är helt förälskad i Edward och Bellas kärlek till varandra, ja tom så upphetsad att jag får ont i magen!

Så nu vet ni att jag lever iaf, jobbar lite mkt som vanligt så min blogg och alla andras bloggar får vänta helt enkelt..



Kommentarer
Postat av: Ida Bodin

Jaaaa jag vet, jag håller precis med dig. Jag är som besatt av karaktärerna i boken, men jag kan inte låta bli att tycka lite synd om Jacob! Vi får ta en filmkväll när vi ses nästa gång, se twilight, ps i love you och andra härliga filmer :)



Kram Kram

2009-07-29 @ 21:46:22
Postat av: Christoffer Larshans - Bögen från Dalarna

Jag orkar inte att läsa, tar för lång tid även om jag läser riktigt fort. Ser hellre film. ^^



Du jobbar och står i, precis som en annan. :)



Och ja, Anna är störtskön. :D

2009-08-01 @ 13:01:35
URL: http://gaymasen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0