Hej..


Har inte glömt bloggen, bara haft lite ont om tid! Denna vecka har hittils inneburit två inbokade saker som varit välldigt positiva och som det känns nu så blir 2010 ett bra år! Hey om två veckor är vi faktiskt där, tiden springer bokstavligen talat ifrån mig. Någon mer som känner så?

Imorrn ska det bli en efterlängtad massage efter jobbet, ska bli ruggigt skönt!

Nu ska jag fortsätta slå in julklappar för att se vad som saknas på listan till helgens julshopping, blir väll till att trängas med alla andra sista minuten shoppare på söndag! Vad gör man när mannen jobbar varje dag fram till jul? Nu har jag tvinga han att ta ledigt på söndag iaf, men tydligen ska mitt jobb vara öppet då!

Påtal om bilden, jag tvekar än om jag ska vaccinera mig. Malte och Victor har tagit men jag får panik av att ta en huvudvärkstablett. Gillar inte att pilla i mig saker så det lutar just nu åt att skippa!

Kram på er!



Kommentarer
Postat av: Johanna

haha schysst bild. men nyfiken blir man ju på det andra du skriver. typiskt dig och vara hemlighetsfull! Jag kan jobba söndag så får du handla julklappar:)

2009-12-17 @ 11:24:13
URL: http://johannars.blogspot.com
Postat av: Ida B

Tjoho. Jaa helt sjukt va tiden går fort, håller helt och hållet med dig. Nu blir jag som din syster nyfiken på vad det är för positivt som varit inbokat, utan att du sagt något :D Men om jag tänker efter...så kanske jag vet. Jaja får ju träffa dig i helgen och kanske höra då.



Gällande vaccin: Så hör jag det eviga velandet varje dag, med tanke på mitt yrke. Så ta sprutan säger alla andra, så då säger jag också så :)



Kram Kram

2009-12-17 @ 16:13:57
Postat av: Fia

Världens hemskaste bild! Får ont i magen när jag ser den :(

2009-12-18 @ 17:43:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0