Grottmänniska..


Funderar på om jag ska skaka liv i den här gamla bloggen igen..om någon nu fortfarande hittar hit!

Just nu blir inte livet roligare än vad man gör det till, mörkt när man åker till jobbet och mörkt när man går hem!
Kom på mig själv idag och undrade vem jag hade sparat vinterpälsen åt?
Inte kylan iallafall.
Bara för att man känner sig som en grottmänniska betyder inte att man måste se ut som en.
Så idag har jag ansat och peelat kroppen från topp till tå, nu har jag mat i magen och ska snart natta Malte.
Efter det blir det ett varmt och skönt fotbad i lugn och ro då Victor är på möte..

Imorrn efter jobbet ska jag hämt till syster yster och färga håret och laga vegetarisk lasagne!
Blir mys.

Kram


Kommentarer
Postat av: Ida B

Hej käre vän! Äntligen har du hittat tillbaka. Har varit tomt här på bloggen utan dig :) Kram

2009-12-10 @ 06:25:22
Postat av: Ulrika

Hej tjejen!!

Jag har saknat dig<3

Kramar

2009-12-10 @ 19:33:57
Postat av: Ulrika

Hej tjejen!!

Jag har saknat dig<3

Kramar

2009-12-10 @ 19:33:59
Postat av: jessica

jippi :)

2009-12-13 @ 20:26:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0