Mjau..


Idag hade jag mitt årliga besök hos tandläkarn och det gick sådär.. Jag hade faktiskt förväntat mej kanske ett hål och dyrt kalas istället var det lindrigt i plånboken men ilningar som jag får stå ut med resten av livet! Kul, nooot!

Har den senaste tiden haft helvetiska ilningar och det visade sig att jag borstat sönder mina tänder på ena sidan i överkäken! Har ngn aldrig sagt till dig att du borstar för hårt frågade min nya tandläkare! Nope sa jag, tack för den! Här går man hos tandläkarn regelbundet för att slippa problem och tji fick man. En ny tandläkare och jag fick massa bra tips som jag aldrig fått förut trotts tandställning och hundratals med besök!

Jaja inte mycket annat att göra än att acceptera. Har iaf laddat upp badrumskåpet med nya braiga tandpetare till tandställningen, ny tandkräm med fluor och fluorskölj för att lindra ilningarna. Fick även ett fluorlager där jag egentligen ska ha tandkött som ska förhoppningsvis hålla till nästa besök!

Nej nu ska jag kela med grisen som hänger i min tröja, jag menar han här på bilden ;)




Kvällsmat idag, banan och kopp the! Jisses vad förslappad man blir utan barn i huset!


Kommentarer
Postat av: Johanna

men gud va stora dom är redan, såg dom ju nyss :)

2009-09-01 @ 21:12:28
URL: http://johannars.blogspot.com
Postat av: Lisa

ååååh vilken skönhet!! hoppas att det ordnar sig med tänderna :( kraaaam!

2009-09-01 @ 21:49:52
URL: http://fliza83.blogg.se/
Postat av: Ida Bodin

Ååå så stora dom har blivit! Så sjukt söta alltså. Hmm undra om man ska välja david eller kattung :)

2009-09-03 @ 09:41:51
Postat av: Ina

Ååh vilken skönhet och goding!

2009-09-17 @ 14:59:22
Postat av: Ina

Ååh vilken skönhet och goding!

2009-09-17 @ 15:01:42
Postat av: Ulrika

Sicken sötnöt...hur måga misseungar blev det? Allt gott i övrigt? Kram

2009-10-03 @ 23:04:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0