Coldplay..

Och så var nästan 9 månaders väntan över. Jag pratar inte om en graviditet utan dom 9 månader vi haft Coldplaybiljetterna hemma i väntan på att för tredje gången få se dom live! Denna gång med dubbelt så mycket publik och en stämning jag inte kan beskriva i ord.

Jag ryser av behag när jag tänker tillbaka på den perfekt ljumma sensommar kvällen på stockholm stadion!
Jag önskar jag kunde få tacka världen bästa band personligen men det blir nog svårt.

Jag hoppas dock att jag får se dom snart igen, See you soon..




Kommentarer
Postat av: Ulrika

Bästa kvällen i mitt hittills 26-åriga liv...vilken dröm det var att få sitta där och precis som dig längtar jag tillbaka....hoppas på att snart få se dem igen...Kram

2009-10-03 @ 23:03:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0