Vad får det lov att vara..

Jaha idag har jag varit på jobbintervju så i Juni börjar jag mitt nya jobb! När jag i höstas började på Tällbergsgården sa jag till mig själv, kan tänka mig att jobba till Maj men inte en till sommar på hotell! Nu vart det så, nog för att jag är kvar i samma branch men jag tror det här är något helt annat!
Så i sommar får ni komma och fika mina vänner för nu börjar jag på gårdscafet hihi!
Vi bollade lite ideer redan nu och jag tror att den kan bli bra, jag blir ett team med min mor igen för vi har ju jobbat ihop förr och det var kul! Sen tar vi över ;)

Nej nu ska ja käka middag, har ju världen bästa kock till man...se bara den uuuuunderbara räksalladen jag fick till lunch!


Kommentarer
Postat av: Linda

ååh, grattis madde=)

hoppas du kommer trivas på det nya jobbet=)

lycka till!

2009-04-09 @ 07:28:59
URL: http://fargklickar.logg.se
Postat av: Johanna

sen får jag sommarjobb och jessis jobbar, sen är vi alla där ;)

2009-04-09 @ 10:41:31
URL: http://johannars.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0