Skönt liv..

Ännu en vecka har gått och vi är inne i April! Någon mer än jag som inte hinner med?  Jag snorar och hostar fortfarande men energin är på topp! Jag tackar våren och solen för det, har varit riktigt effektiv denna vecka!

Igår var vi nere hos grannen med nära och kära, åt oxfile med råstekt potatis med sallad och massa vitlöksmör (stackars mina frukostgäster idag) Vi drack champagne, åt glass med jordgubbar, spelade spel och hade många högljudda skratt! Så kul..

Tror jag har impat min chef som kanske är känd för att vara lite bitch?! Jag förvarnade henne igår att jag kanske har ett annat jobb på g from Juni och hon har frågat flera gånger om jag inte ska vara kvar, erbjudit mig bättre position osv :)
Men får jag det andra jobbet tar jag det...fortsättning följer!

Just nu strömmar sköna Ane Brun ur högtalrna och ögonlocken säger att det är dax för sängen nu!
Hoppas ni alla haft en lika skön vecka som jag!!

Kram





Min helt otroligt underbara son!

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Jag är ledig på onsdag eftermiddag...ska till Rättvik och köra hästar på banan på förmiddagen...men efter det tar jag gärna en fika med dig:-)

Saknar dig , kramar

2009-04-06 @ 00:00:12
Postat av: Ida Bodin

Tjoho Gumman! Vad är det jag läser, ett annat jobb? Nu tror jag inte vi har pratat på ett tag :) Måste höras. Kram Kram

2009-04-06 @ 13:49:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0