Utmanad..

Jag har blivit utmanad av JONNA att berätta sju sanningar om mig själv.. Ni får se vad jag kunde komma på ; )

Jag har välldigt svårt att hålla i pengar, hade en period när jag la allt på smink, en period när jag la allt på kläder och nu senast en period då allt handlar om hemmet, ja och om Malte då. Men äntligen har jag nog börjat gå över till spara!
(fast jag skulle behöva nya kläder hihi)

#  Jag är otroligt blyg. Många uppfattar mig som lite sur och otrevlig, men allt beror på att jag har otroligt svårt för att prata med nya människor. Speciellt om det är många där samtidigt!

#  Jag är löjligt förtjust i ungdomserier och high school filmer (gossip girl, one tree hill. high school musical osv) Jag blir alltid så otrligt glad när jag ser dom och att killarna ofta är ögongodis är ju inte helt fel. För drömma får man väll även om man är gift ; ) Victor och Malte kommer ju iaf alltid vara på första plats i mitt liv!

#  Jag tänker ofta på att flytta utomlands, inte till ett varmt land men någon annan stanns i Europa. Hade vi inte haft Malte så hade vi nog inte tvekat. Men jag vill så gärna att han ska få växa upp nära sin släkt oxå då familjen betyder så mycket för oss! Får fortsätta drömma om ett liv i Frankrike som pensioner!

#  Jag skulle gärna utbilda mig till något men är alldeles för lat för att sätta mig i skolbänken igen. Hade jag inte haft så mycket att ta igen ifrån gymnasiet så kanske men nu? Nej jag känner mig inte redo!

#  Både i högstadiet och gymnasiet så tyckte många att jag var otroligt bortskämd när det gäller prylar. Men sanningen är den (som jag även försökte förklara då) att jag alltid har köpt mina saker själv. Märkeskläder, mobiler, min första tv m.m Jag började sommarjobba mellan sexan och sjuan och har efter det jobbat VARENDA lov plus lite helger! Det jag var bortskämd på var väll isåfall att jag alltid hade ett jobb!

#  Jag är välldigt vattenrädd, aldrig att jag skulle åka en vattenrutchkana större än den i barnpoolen. Jag kan simma men jag kan även drunkna!


Oj Jonna det här var inte lätt ;) jag utmanar den som vill...


Kommentarer
Postat av: Johanna

va fin du är sis:)

2008-11-18 @ 19:15:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0