Nicke nyfiken..

Malte brukar ju vara så himla nöjd jämt men igår var han rätt så gnällig i stort sett hela dagen! På kvällen visade det sig att han hade feber och det förklarade ju en hel del! Efter att ha sovit nån timme vaknade han och ville inte sova vidare, han skulle kolla på Nicke Nyfiken punkt slut! Eftersom både jag och Victor har sett den filmen tillsammans med Malte en miljon gånger så kännde vi att han kunde få en ny som han egentligen skulle få i julklapp.
Nicke Nyfiken åker raket, Malte har blivit så himla fascinerad av raketer och det är det han ska göra när han blir stor!
Åka raket alltså!
Vid tolv hade Victor gett upp och även jag ville hoppa i säng och försöker övertala Malte att följa med..
Vet ni vad han säger då?

Kan du gå nu och så viftar han iväg mig med armen, jag ska kolla klart på Nicke fiken som han så gulligt säger!
Inte ens tre år och han säger åt sin mamma att gå och lägga sig före han!! Jaja sagt och gjort, efter ett tag ropade han och var redo för sängen. Gissa vad han gör nu, kollar Nicke fiken såklart! Men är man sjuk så får man titta på film och mysa i soffan hela dagen!



Nicke nyfiken, världens gulligaste apa

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Barn är ju helt underbara!!! I bland blir man lite sugen faktiskt:-)...synd bara att karl är inne i någon form av 30-års kris redansuck och han som har mer än ett halvår kvar;-)

Kramar om

2008-11-27 @ 11:17:04
URL: http://frokenfrakenshorn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0