Hej..

Oj nu har det gått några dagar sen jag senast skrev, haft fullt upp!
Hela söndgen gick åt till att boka julgodis med Malte, mamma och syster yster himla mysigt..vart även ett stor lager pepparkakor! Egentligen så tycker jag inte att hemmagjorda pepparkakor är så goda, men dom doftar ljuuuvligt och är roliga att baka och dekorera!
Måndag och tisdag jobbade jag, tiiidig konferansfrukost så jag började kl 6 ZzZz! Men nu är ja ledig fram till julafton, hade ju hellre varit ledig i jul menmen har man nytt jobb så får man väll t det man får!

Igår åkte jag, malte och syster till falun för att möta upp Ida som kom med tåget från Sundsvall, vi åt smaskig lunch på Tzatsiki och gjorde självklart ett besök på min favoritaffär Gruvgatan : ) Sen åkte vi vidare till kupolen för att shoppa lite julklappar! Vart en heldag men mysigt var det : )

Fick ett ryck häromdagen och rev ut hela vårt skafferi, ja vi har ett sånt man går in i!!!!
Jag bestämmde mig att nu jävlar ska det målas om då det var knallblått innan, tro mig jag gillar blått men inte denna blå och INTE i skafferiet! Kanske inte en sak man gör en vecka innan jul men får jag för mig något så vill jag göra det nu och få det klart på en gång ; ) Det gick bra iaf så nu är skafferiet vitt och ska bara torka, såå mycket bättre! Har tom satt in en taklampa! Ska bli skönt att få ställa in allt igen då vi nu har saker i heeeela köket, suck!

Just nu är vi hemma hos mina föräldrar, hela familjen How och då ikluderar jag katterna hihi! Vi ska sova här för dom ska stänga av vårat vatten hemma imorgon och dom kommer tidigt på morgon!

Hittade lite bilder på Socker som kattunge hemma hos min moster som har fött upp henne på deras dator... 



Busig Socker..



Mina sockerbitar..



Sömnig Socker..



Go Socker..



Sockers bror..

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Så bedårande Socker och bror är:-) Vill också ha katt men T är inte lika imponerad tyvärr!!

Hihi, vi är kanske lite lika på den där fronten...att det ska hända nu om man kommer på något som ska göras...inte gå och vänta på bättre tider!!! Så roligt när det är klart så lika bra att börja med en gång:-) Mysigt med julgodisbak tillsammans med familjen...jag har enbart gjort kolor och pepparkakor i år...men gott nog!!! Kramar

2008-12-18 @ 20:23:47
URL: http://frokenfrakenshorn.blogg.se/
Postat av: Lisa

vilka härliga bilder! de verkar inte som du trivs gumman :( men i jan får vi umgås och leka.. jag längtar! även om de känns hårt att bli arbetslös nu.. men ja, får väl acceptera antar jag! saknar er.. KRAMAR!

2008-12-18 @ 21:55:33
URL: http://fliza83.blogg.se/
Postat av: Ida

Weeeeiii va jag älskar dina små troll, katterna och malte såklart. De är helt bedårande. Tror du det var svårt att gå från Caféet idag när malte frågade vart jag skulle ;) Kram Kram

2008-12-19 @ 15:19:37
Postat av: Ulrika

Vad mysigt med hela tjocka släkten under julen!!! Ni verkar ha sån otroligt bra sammanhållning och det är ju helt fantastiskt:-)

Vad roligt att du vill ju hjälpa mig om jag nu har turen på min sida...ligger borta på kärringberget(tror de heter så)...håll tummarna för att jag har tur i morgon:-) Kramar

2008-12-21 @ 18:33:54
URL: http://frokenfrakenshorn.blogg.se/
Postat av: Jonna

kul med lite uppdatering! :D såg dig på hemköp idag vid 15(?) och försökte genskjuta dig för att heja men du var för snabb och försvann bakom hyllorna!

2008-12-21 @ 21:29:24
URL: http://fartfylld.blogspot.com
Postat av: Malin Bodin Hansen

Ha en trevlig jul Madde! Kram Malin

2008-12-23 @ 11:54:18
Postat av: Lisa

god jul på er allesammans! hoppas ni haft en underbar jul :) så ses vi i januari sen.. hihi.. Puss o krams! saknar er <3

2008-12-27 @ 13:49:43
URL: http://fliza83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0