Bounce..

Upptäckte just att Bounce kör en ny show nu i början på året oxå, hade varit jäkligt kul  att gå på men nu har jag inte råd! Får hoppas att det är lika populärt som vanligt så det blir en långkörare! Missade ju deras senaste show men dom därinnan har jag ju vart på. Så himla balla och man undrar alltid varför man la undan dansskorna,kanske skulle damma av dom igen ; )  Det är tom så att det rycker i hela Victors kropp när han ser dom och då är han inte en kille som gillar dansa!

Idag har jag verkligen en latdag, började iof morgonen tidigt på Maltes dagis för att se världens finaste luciatåg och grötfrukost. Så fort jag hittar kamerasladden ska ni få se världens sötaste pepparkaksgubbe! Annars har jag inte gjort så mycket mer än att hänga en tvätt. Städade, julpyntade och tvättade det mesta igår så jag kunde ta det lugnt idag då ja är ledig och sen ha en riktig malte dag imorrn då vi båda är lediga :)  Undra vad vi ska hitta på!? På kvällen ska han iaf sova hos mormor och morfar för både jag och Victor jobbar på lördag!



Bounce..

Kommentarer
Postat av: Jonna

vad härligt med en lat skön dag innan jul hemma! det är du värd!

2008-12-11 @ 13:33:13
URL: http://fartfylld.blogspot.com
Postat av: Ulrika

Dessa underbara dagar...saknar lite att jobba och få va ledig och då riktigt passa på att fånga dagen:-)

2008-12-11 @ 15:06:26
URL: http://frokenfrakenshorn.blogg.se/
Postat av: Lisa

heeeej söto :)

du har en utmärkelse i min blogg med.. <3

vi mååååste ses i jan sen när vi kanske e lite lediga :) saknar er som attan!



Puss å kram.

2008-12-11 @ 18:07:45
URL: http://fliza83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0