Vardagsrummet..

Vardagsrummet är så gott som klart, saknas lister i taket bara men det är inget man tänker på iallafall. Tror faktiskt inte att jag ska ha några gardiner i detta rum, eller vad tycker ni? Tycker det är så just och fint nu, älskar det känns så rymligt till skillnad från vårat andra vardagsrum som även var hall och matplats! Våran lägenhet är byggd så att man kan gå runt, himla kul tycker Malte som gärna springer runt, runt! För att då komma in i vardagsrummet ifrån hallen så paserar man en såkallad serveringsgång som man hade förr i tiden. Ett litet rum i mellan 2 rum kan man säga som består av skåp där man hade sitt fin porslin och så en skrubb. Himla charmigt tycker jag!!










Kommentarer
Postat av: Lilla huset på prärien

Jättefina fönster och fint ljus. Kanske hade det ändå varit vackert med tex hissgardiner för att "softa" intrycket i rummet lite. Kanske som matchar med de fina kuddarna i soffan? Du verkar verkligen ha det superfint hemma hos dig!



Mvh Jenny

2008-07-20 @ 22:04:07
URL: http://lillahusetpaprärien.blogspot.com
Postat av: Anna-Karin

Du har alldeles galet fint hemma hos dig!! Sådär drömmer jag om att bo en dag..

Postat av: M

Jag gillar idén att strunta i gardiner. Har själv en sådan tanke om mitt kök t.ex. Just för att få in mer ljus.

2008-07-21 @ 07:47:16
URL: http://hwitavillansvackra.blogspot.com/
Postat av: Maria

Men herregud vilket hus!!!! Helt fantasktiskt underbart!! avundsjuk så jag blir grön

/maria

2008-07-21 @ 07:47:26
Postat av: Camilla

Tycker det ser väldigt fint ut utan gardiner! Å andra sidan tror jag inte att en enkel (kanske vit?) gardin skulle förstöra känslan av rymd. Håller med de andra, ert hus verkar verkligen helt ljuvligt!!

Kram Camilla

2008-07-23 @ 11:19:30
URL: http://www.graadskan.blogspot.com
Postat av: Malin

Vad fint det är. Och så fräscht. Ser fram emot att se resten!

2008-07-24 @ 11:56:57
URL: http://malinbh.blogspot.com/
Postat av: Anonym

Ser jätte fint ut! Men jag tror absolut att kanske ett par vita hissgardiner skulle vara fint och "mjuka" upp rummet lite, och jag tror inte alls att dom tar bort ljuset från rummet..

2008-08-11 @ 21:41:06
Postat av: @nemonen

Absolut inga gardiner där inte. Kanonsnygg inredning. Love it


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0