Nya kuddar..

Både sängen och fotöljerna har fått nya kuddar som jag har sytt, tyckte det var dags att gömma undan det vita och sommriga. Kuddarna i sovrummet vart randiga, passade fint ihop med den stora stjärnkudden vi redan har i sängen. I vardagsrummet vart det kuddar med små stjärnor, samma tyg som jag använde till segelbåten i förra inlägget. Piffade även till en svart 39kronors filt ifrån IKEA med en mudd av samma tyg, jag gillar när man kan komma undan billigt!! Vart även en likadan filt till sonens nya vagn och en matchande påse med dragsko som jag har under vagnen!


195811-301

Sovrummet..

195811-302

Ny kudde i ena fåtöljen..

195811-303

Och ny kudde och filt i andra fåtöljen..

Kommentarer
Postat av: Annica

Vackert, vackert å åter vackert!! *drömmer*

KRAM

2007-11-08 @ 21:14:59
URL: http://www.hemmapavargata.blogspot.com
Postat av: Camilla

Hei!
Så flink du er til å sy! :)
Kan jeg spørre hvor du har kjøpt det flotte stjerne stoffet? :)

Mvh Camilla S!

2007-11-08 @ 21:33:33
Postat av: Bea

Superfina kombinationer! Kram Bea

2007-11-09 @ 18:02:01
URL: http://beasbarnslikheter.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0