Skön helg

Ihelgen har jag sytt lite kuddar, gick över förväntan bra då jag inte hade sytt på åtta år. Vart två stora som jag ska i våra gråa fotöljer sen skulle jag göra två mindre till sovrummet men den första jag sydde var lite för liten för kudden så då gav jag upp för tillfället. Ja skyllde på att det var för mycket stoppning i kudden för jag hade sytt efter denns mått *grr* Sen så har äntligen min orkide slagit ut, har haft knoppar i två månader nu, så himla fin! Jag brukar oftast tröttna på dom där dom blommat över och köpa nya. Men denna har jag sparat för att jag tyckte att denv ar så himla fin sist den blommade! Jag har köpt en söt liten lykta oxå, var ett kap då den endast kostade 149kr!! Har inte hittat vart jag ska hänga den än bara så den sitter där sonen brukade ha sin hoppgunga! Sen har jag köpt en liten söt grön växt, lite fint med grönt så här i väntan på våren.
Kram på er



    
 
                                 

Kommentarer
Postat av: mimmi

Vad duktig du är... jag älskar den där lyktan... men jag har inte hittat den någonstans :-(... Visst är det en Lisbeth Dahl!? Hur stor är den i verkligheten?

2007-03-12 @ 17:44:32
URL: http://mimmi-magnolia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0