Uttråkad..

Här sitter jag i soffan och snorar och har det såå himla tråkigt. Vaknade flera gånger inatt för att jag var helt täppt i näsan och hade feber. Ingen feber nu dock men snorig och halsont så jag valde att stanna hemma ifrån jobbet som bara har några fåtal dagar kvar. Ska bli riktigt skönt att sluta!! Har provat att jobba två dagar på cafet och det är något helt annat, så kul!!

Igår kväll kom ena syrran hem ifrån hennes Paris/Rom resa och imorrn åker den andra syrran med kära mamma till mallis, lillebror drar till Finland och vi till Gotland om en vecka. Bara kära pappa som får stanna hemma!
Ska bli kul att få se alla resebilder och höra alla historier sen.
Vet iallafall att syrran kom hem med resväskan full av vin, ja utan förpackning menar jag då ;D

För några dagar sen hörde jag av mig till en tidning jag prenumerar på, hade nämligen inte fått dom två senaste nummren så jag undrade om jag missat betala eller så (hade iof inte fått ngn påminelse) Men så var inte fallet och hon skulle genast skicka två tidningar. Idag kom jag på eftersom dom inte heller dykt upp att kanske har jag glömt att adress ändra hihi. Var ju ett år sedan vi bytte adress och man har ju eftersänd post i ett år....tur att jag inte skällde på dom iallafall! Ska höra med min förra hyresvärd (som jag känner) om tidningana finns hos henne, annars får jag väll skylla mig själv ;D




Kommentarer
Postat av: Christoffer Larshans - Bögen från Dalarna

Du får kurera dig till Eurovision nu! Haha. Och roligt med caféjobbet sen där kommer du säkert att trivas. :D



Jag har nästan aldrig tid med något men gick på bio igår ändå, vilket jag gjorde rätt i! Riktigt bra. :D

2009-05-14 @ 21:05:11
URL: http://gaymasen.se
Postat av: Lisa

TACK gumman!

Du är guld värd.

Saknar dig så enormt!



Krya på dig med!

Söt Malte :)

Kramar!

2009-05-15 @ 09:55:57
URL: http://fliza83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0