LeftRightLeftRightLeft..

Sitter just nu med en kopp kaffe och känner mig lite piggare. Tog en lååång välbehövlig dusch på fm efter att spendrat två dagar i soffan i samma kläder! Har inte haft någon ork men nu känns det genast bättre!
Njuter dessutom till Coldplays senaste livealbum som man får ladda ner gratis på deras hemsida. Så himla skönt men visst har man lite extra känslor när man sett den spelningen oxå!

Snart är det dax igen, sthlm stadion! Förhoppningsvis sooool och tusentals glada fanns, vi går samma gäng som dom senaste spelningarna. Har väll blivit lite av en tradition!


Sist spruuuutade dom ut dessa neonfärgade fjärilar så hela globen glittrade!!


Kommentarer
Postat av: Christoffer Larshans - Bögen från Dalarna

Kul att vissa bjuder på saker gratis i alla fall! :D



Tur att jag inte avslöjade något då.. Men kan garantera att avsnittet är SJUKT spännande! Jisses alltså. Du kan ju alltid titta på Internet annars. ^^ Grey's Anatomy är i särklass bäst!



Helgen har varit rätt så trist, bara tagit det lugnt och jobbat. Men skönt det också! Hoppas att du har haft det lugnt och skönt! :D Kram

2009-05-17 @ 21:59:31
URL: http://gaymasen.se
Postat av: Christoffer Larshans - Bögen från Dalarna

Haha ja, många säger så. Jag lade PRECIS upp (exakt samtidigt som du skrev) en video när han sjunger solo i körslaget. För många frågar om han har varit med där.. Lade upp videon för länge sedan men gjorde det igen nu då. :)



Och ja, det ska bli roligt med medicindelegering även om det blir ett helt annat ansvar än vad det är nu. Men det blir kul, man känner sig uppskattad då! =) Kram

2009-05-18 @ 17:52:45
URL: http://gaymasen.se
Postat av: Christoffer Larshans - Bögen från Dalarna

Min syrra behöver smisk! Haha.



Ja, de är jättemusikaliska! =) Hans mamma, Päivi, har tydligen varit popstjärna här i Sverige innan hon fick Adam. Var lite fränt! :D Jag HAR sjungit, i kyrkokören här i Leksand - vilken merit! ;)



Hm nej, jag har inte smakat den B&J-glassen. Kjerstin smakade den och sade att den inte var värd pengarna för det är väldigt lite glass för pengarna, tyvärr. Men den är säkert god. :D Kram!

2009-05-18 @ 21:23:48
URL: http://gaymasen.se
Postat av: Lisa

Skönt o läsa att du blir bättre iaf!

Tråkigt att du inte kunde komma på torsdag! Men vi får ha fler träffar snart :)

PUSS!!

2009-05-19 @ 15:49:55
URL: http://fliza83.blogg.se/
Postat av: Jossan

om du har tråkig kan du ju gå in min www.petroochjossan.blogg.se

eller

www.jozefinesblogg.blogg.se



Kraam:)

2009-05-19 @ 15:53:21
Postat av: Christoffer Larshans - Bögen från Dalarna

Haha, tack! Första gången jag använde Leksandsdräkt var under konfirmationen. Men ja, nu i midsommar kommer jag som sagt ha det när jag jobbar. Haha. Blir lite småroligt. Det uppskattas av turisterna! :D



Och tack så mycket! Jag har i alla fall funnit mitt rätta jag nu, så min stil känner jag mig hemma i. =) Kram!

2009-05-19 @ 18:27:27
URL: http://gaymasen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0