Hemmamys..

I lördags var det nio tjejer hemma hos mig, flera av dom har jag inte träffat på år!! Det var otroligt kul att så många kunde komma då flera av dom bor många mil härifrån..det var ju trots allt en spontan grej och ofta brukar vi ha svårt att pricka in en helg då alla kan! Kex, ost, dricka och många skratt lovar jag att kvällen bjöd på..alla var sugna på att gå ut men jag hade velat om jag skulle hänga på eller inte.

Men ut kom jag och roligt hade jag! De var inte igår man var på lucky house fram till den sista dansen för att sedan gå vidare till sibylla för äta fyllemat ;D
Det gör jag gärna igen men kanske en gång om året haha, känndes ju lite jobbigt när man träffade på sin lillebrors kompis! Men trots det så var vi absolut inte äldst och många andra vänner från förr hade letat sig ut!

Idag är jag hemma med en snorig Malte, rätt skönt att slippa jobbet en dag iaf! Känner att jag är rätt less nu och längtar tills nästa torsdag då vi far till Gotland och jag jobbat min sista dag i Tällberg!




Kommentarer
Postat av: Jonna

Åh vilket mysigt foto! Jag hade också velat stanna i sängen idag och myst hela dagen, inte hos en treåring dock utan hos min tjugoettåring ;) Det var grymt i lördags, så kul att träffa på dig och ditt gäng!!!

2009-05-11 @ 10:28:50
URL: http://fartfylld.blogspot.com
Postat av: Ida Bodin

Va mysigt med en hemma dag när du varit från malte hela helgen :) Det var en helt suverän kväll i Lördags och så var det otroligt kul att DU följde med också. Du hade ju som sagt varit lite velig innan :) Hoppas vi får ses snart igen. Kram Kram

2009-05-11 @ 11:17:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0