...

Visade sig att jag hade bihåleinflamation men penicilin? Nej det vill dom helst inte ge ut längre! Jag skulle vänta över helgen och var jag inte bättre då så skulle jag höra av mig! Spenderade större delen av gårdagen över ångande ansiktsbad för ett försök att kunna få andas igenom näsan!

Igår kväll kändes det som en häst hade klivit i mitt ansikte och alvedon hade noll effekt. Idag känns det lite bättre *peppar,peppar* Men det kommer fortfarande ton med snor och värker i ansiktet, det positiva är iaf att det idag kommer ut!

En sak har jag iaf insett, vilket trååååkigt liv man skulle ha om man inte hade smaklökar! Finns ju ingen vitts med att äta om man inte känner någon smak ; )

Tanken är ju att vi ska på kryssning med jobbet på söndag men som jag känner nu så stannar jag nog hemma! Kan ju tänka mig att det blir en hel del fest och det känns inte såå frestande för tillfället!


Kikade iaf in på skatteverkets hemsida igår och det såg ju loooovande ut. Jiiho men jag tror inte på det försän dom sitter på kontot! Kanske kan man känna sig mindre fattig ett liiitet tag iaf! Vi har ju pratat om att åka till Irland i Januari när Victor fyller 30 och så blir det nog England i November då Victors farfar fyller 90år!


Kommentarer
Postat av: Jonna

vad tråkigt att du är sjuk!! hoppas du blir bättre snart. fradagskramar!!

2009-03-27 @ 21:51:39
URL: http://fartfylld.blogspot.com
Postat av: Lisa

hej gumman!

du får ta o krya på dig :( inge roligt heller.. uscha! men skönt med skatteverket iaf :) alltid någonting glädjande!

du har en award att hämta hos mig..

Puss!

2009-03-29 @ 10:35:42
URL: http://fliza83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0