HemmA igen..

En dag på jobbet och min kropp känns som hundra år, fasen vad det sliter på min rygg!
Har varit såå skönt att vara ledig en vecka, 4 mysiga dagar har vi haft i Stockholm! Lite shopping, junibacken och bara myst! Har ni inte varit på junibacken så rekomenderar jag det varmt, både vi och Malte tyckte det var himla mysigt! Jättefint sagotåg, pippiteater, massa bus och sångstund! Ynka 110kr i inträde,ångrar att vi inte köpte årskort som kostade 195! Man är ju ändå i sthlm några gånger per år!
Jaja det är lätt att vara efterklok eller hur ;)

Åå jag har en massa projekt att göra är hemma men inte riktigt den energi jag skulle behöva!
Vad har hänt, börjar jag bli gammal?
Jag har inte tid att vara utan energi, känner mig stressad inför april och pirrig : )

Bilder frn sthlm kommer senare!

kramkram



Min äppellyckta jag gjorde till jul!!

Kommentarer
Postat av: Jessica

vet hur det är med noll energi.. fan va denna årstid är jobbig. vi får stötta varandra fram till våren :)

2009-01-26 @ 21:10:09
URL: http://heztica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0