Rosenrot

Igår började jag knapra rosenrot, vet inte om det är psykiskt ellert om dom hjälper. Eller ja vilket som så hjälper dom ju på ett eller annat sätt eftersom jag känner mig som en annan bättre människa idag!
Har lixom haft noll energi den senaste tiden, eller när jag väll haft lite energi så har den försvunnit på en gång!
Igår eftermiddag höll jag på att somna i soffan trots att jag vart ledig på dagen, ja sover aldrig på dagarna annars! Gjorde det inte ens när Malte var nyfödd, iof var han en bebis som sov på nätterna och gärna med sovmorgon. Det har vi fått igen nu tror jag, sover hos oss varje natt och som en propeller. Har faktiskt hänt att jag lagt mig i gästrummet när jag haft morgonpass på jobbet! Inte skönt att vakna av en fot på näsan eller så!

Men klart man får sova hos mamma och pappa när man har spöken och monster i rummet! Kommer själv ihåg mitt första egna rum, det hade ingen dörr utan ett valv och när det vart mörkt så såg det ut som ett spöke!
Det lär ju komma en dag då det inte är så populärt att vara med mamma och pappa hela tiden :)

Imorrn är det jobb, låååång dag men är iaf ledig på söndag! Nästan den skönaste dagen på hela veckan tycker jag!

Nej nu ska ja till colan och ostkrokeskålen hihi!

Hoppas alla får en skön helg, kram madde!



Malte och farfar på zoo

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Skönt med en till människa som säger ostkrokar:-) Kramar dig

2009-02-20 @ 23:40:09
URL: http://frokenfrakenshorn.blogg.se/
Postat av: Ida Bodin

Hihi va lustigt att du skriver om cola och ostkrokar, det är precis va jag sitter och smockar i mig nu när jag läser din blogg :) Va duktig du är som jobbar och sliter, jag önskar bara att ditt drömjobb (vad nu det kan vara) uppenbarar sig för dig snart. För det är du värd! Stor Kram.

2009-02-22 @ 02:40:48
Postat av: Jonna

vilken härlig bild!

2009-02-22 @ 22:59:56
URL: http://fartfylld.blogspot.com
Postat av: Lisa

jag håller helt med dig, är ju samma sak här hemma.. fattar inte vart alla dessa monster kommer ifrån? hihi.. men man får ju passa på att njuta lite så länge det varar ;)



tack för kalasinbjudan och vi KOMMER.. skriv upp oss, har redan bokat in det iaf :) ska tvinga med hela familjen, försöka iaf..

Puss <3<3

2009-02-24 @ 21:36:27
URL: http://fliza83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0