Lista

Jag är så himla trött, har jobbat hela dagen sen direkt hem för att måla lister, fönster och dörrar! Snart är målningen klar och storstäd och piff kan påbörjas hehe! Men som sagt jag måste vara himla trött eftersom jag fördriver tiden med en ganska onödig lista :D


Lovar du att vara ärlig? JA!

Du heter: Anna Jenny   Madeleine How

Smeknamn: Madde eller Puh (som i nalle/madde puh)

Låt som när du är ledsen sörjer till? Hm det var ett tag sedan jag hade en sorgelåt!

Beroende av: Familj och vänner, kaffe och inredning!

Vad behöver du mest just nu: Hårfärg..

Vad tror folk om dig? Att jag är sur tyvärr..

Stämmer det?  Nej oftast inte, ser kanske lite sur ut när jag bara är!

Vad får du oftast komplimanger för? Det händer att nån säger att jag är bra på att fotografera och inreda! Att jag jobbar bra!

Vad säger du för att imponera på någon?   Oh kommer inte ihåg va så länge sen jag försökte impa på någon :D

Hur imponerar man på dig? Spela gitarr för mig små smälter jag...men Victor måste ha imponerat på mig på något annat sätt eftersom han inte kan spela gitarr! Måste vara hans underbara matlagning!

Brukar du skratta för dig själv? Haha, ja verkligen.

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: Hoho du händiga kvinna, vad målar du för något?

Var bor du? Leksand

Trivs du där: Japp, efter två år i Falun kom jag tillbaka!

Äger du några converse: Japp ett par knallgula och ett par helsvarta (som egentligen är systers)

Sprit, cider, vin eller öl: Öl!

Vad har du för mobil: Nokia XpressMusic (jättebra!)

Nästa mål i ditt liv: Överleva repotaget på tisdag haha!

Hur svarar du i mobilen: Madde eller Vad vill du mig om det är Jessi (gärna med konstig dialekt hehe)

Vem ringde du senast? Min chef

Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Är du hemma?

Antal timmar sömn inatt: Vet inte, sju kanske?.

Sov du ensam: Nej just nu skavfötters med Victor i en 90cm säng

Brukar du komma i tid: Oftast faktiskt!

När mår du bra: Alltid med Malte vid min sida

När blev du fotad senast: Lördags hemma hos Lisa såklart (papparazzin)

Hur känner du dig nu: Trött och colasugen

Vanligaste färg på dina kläder: Svart

Vad tycker du om fötter: Inte min grej.

Vad saknar du: mina vänner (tiden räcker inte till just nu)

Favorit dryck på morgonen: Kaffe, iaf om jag är på jobbet!

När brukar du oftast gå och lägga dig: Mellan tio och elva vanligast!

Är du blyg?Japp, alltid varit och kommer alltid vara!

Sysslar du med någon idrott: Hehe nej du

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Japp =)

Vad skulle du göra om du vore kille för en dag: Ha sex .

Är du nöjd med ditt liv: Man är väl aldrig hel nöjd med något?

Vad är det värsta du vet? Folk som pillar på sina fötter..

Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? Oh det vill jag inte veta

Vad längtar du till? Gotland, nya jobbet och 22 augusti Coldplaaaaay!

Har du bra vänner och äkta vänskap? Ja, jag har verkligen hittat fina vänner.

Vad är det finaste du fått? Malte

Om fem månader: Jobbar jag nog och längtar till England

Om ett år?: Jobb och kanske upptäcka en ny huvudstad i Europa..vi vill ju se dom alla!

Du samlar på: Pezgubbar med Malte

Vem ringer du när du är arg/ledsen: Hmm Victor eller Mamma beror på vad det är..

Har du strumpor på dig nu: Japp..svarta!

Är det okej att gråta: Absolut, det kan vara såå skönt att få ut allt!

När grät du senast: Kommer inte ihåg det.

Bär du glasögon eller linser: Nej

Har du piercing: Inte längre

Vill du gifta dig: Ja är gift.

Vill du ha barn: Har ju världens bästa Malte..

Är du bra på att laga mat: Det sägs så =)

Är du flygrädd: Nej, älskar det.

Hur vig är du: Jadu inte som förr i tiden!

Vilken är din favoritglass: Rocky road tror jag.

Tror du på ett liv efter döden: Njaa

Bor dina föräldrar tillsammans: Ja

Vilken ögonfärg har du: Grå-gröna

Röker du: Nån gång ibland, säääällan!

Hur ofta tränar/motionerar du: Allt för sällan. Aldrig alltså, jag gillar att inte träna. Men har planerat att ta cyklen till nya jobbet!

Vad är det viktigaste i livet?: Malte <3

Fyll i listan du oxå!

Kommentarer
Postat av: Jonna

kul med lista! :)

2009-04-21 @ 21:28:45
URL: http://fartfylld.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0