Dagen D..

Så var den stora dagen här, som jag har väntat! I ett halvår har jag haft lite panikångest eller ja prestationsångest kanske över att jag tackade ja till att vara med i ett inredningsreportage. Jag lovar att jag hade sååååå kul men det är minst lika skönt att dagen är över!

Har bara haft hemmet i huvudet och jag kan lova att det på slutet nästan blev skilsmässa här hemma ;D
Men som sagt nu är det över, nu väntar bara spänningen på vilken tidning det hamnar i då tjejerna sammarbetar med flera månadsmagasin! Sen dröjer det säkert ett år innan det kommer ut i butik oxå, är ju så med dom där reportagen!

Men fotografen och stylisten som var här var så otroligt goa och proffsiga, var himla kul att se hur dom jobbade!

Vill ni se mer av dom så kan ni kika på deras sidor fotografen och stylisten!

Nu ska jag äta lax och dillkokt potatis =)

Kramkram!


Kommentarer
Postat av: Christoffer - Bögen från Dalarna

Åh, roligt! Hoppas du blir nöjd med bilderna och reportaget. Blir skoj att se! :)



Och tack! Blir en bra sommar även om det kommer vara stressigt så klart.. Inget lätt jobb det heller..



Hoppas att du hade en trevlig Valborg! Jag gick ut rätt så sent eftersom jag jobbade och var vid fotbollsplanerna till sent på kvällen när vi gick till Baren, så jag höll mig väl gömd. ;) Kram.

2009-05-01 @ 17:00:04
URL: http://gaymasen.se
Postat av: Christoffer - Bögen från Dalarna

Haha ja, visst är det sjukt? Kristna som står med öppen famn till allt och alla - ICKE! Gud förbarma dig, djävulens barn! Men jag tror det är ett enda stort skämt, ett brutalt sådant. Patetiskt dock.



Visst är vädret wunderbart? Härligt med lite regn idag också faktiskt. En pensionär på jobbet sade "Du var då mig en solbränd karl!" Haha. Ja, lite kanske. ;D



Backning är jag rätt bra på, parkering till viss del.. Just parkering jäms med en trottoar är jag dålig på, haha. Men fickparkera kan jag, dock brukar jag strunta i det för det tar sådan tid. ;D Kram! :D

2009-05-03 @ 22:39:30
URL: http://gaymasen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0