7år..


Jadu idag är det 7år sedan jag tog körkort!!! Minns det som igår och förstår inte vart tiden tar vägen? Kommer ihåg när jag satt på bussen från falun påväg till borlänge för att möta upp min körskolelärare..jag och Victor hade dejtat i ca 2veckor och magen pirrade av nykära fjärilar och pirr för uppkörningen och idag sitter jag här med både körkort och Victor kvar ;D

Idag steg jag upp klockan elva, fick en chock när jag kikade på mobilen! Vet inte hur många år sen det var jag hade en sådan sovmorgon. Har inte lyft många fingrar idag..lunch med syster till frukost, direkt till gårsdcafet för att bota min hemska huvudvärk med kaffe och morotskaka..vidare till tulavippan och loftgården för att inhandla lite till repotaget!

Hem och bleka lite gamla sänglinnen och nu så sitter jag här :)

Kikade lite på gamla bilder, denna är ifrån pappas 50års fest i sommras. Söt syster, solsken och champagne! Kan det bli bättre?

Kram!!



Kommentarer
Postat av: Christoffer - Bögen från Dalarna

Helt sjukt vad tiden går.. Jag har snart haft mitt körkort i ett år, känns som om det var igår som jag klarade det. Haha.



Ja, bögvärlden kan jämföras till viss del med Leksand, haha. Alla vet vilka alla är. ^^



Åh, var du också ute och njöt av vädret idag? Ingen glass för din del då? ;) Adam köpte en glass, sedan gick vi hem och gjorde god pizza. ^^

2009-04-23 @ 22:32:46
URL: http://gaymasen.se
Postat av: Christoffer - Bögen från Dalarna

Åh, tack! Jag får svar om någon dag så det blir spännande. Annars har jag som sagt arbete på Tibble.. Känns dock lite pinsamt att ringa nu och säga "Hej, har fått det andra jobbet så måste tyvärr tacka nej." Men ibland måste man göra sånt också. :)



Jag har haft tur med jobb så även nu i lågkonjunktur så har jag kunnat skaffa mig jobb relativt lätt, det är skönt. Gårdscaféet låter bra! Då kommer du jobba med Fanny. :)



Kram

2009-04-26 @ 13:19:38
URL: http://gaymasen.se
Postat av: Christoffer - Bögen från Dalarna

Hahaha! Vad roligt men kanske hemskt minne? Trauma? ;) Jag kommer alltid att tänka på gamla "saker" (farmor, gamla hus, etc.) när jag känner en viss doft.. Jag vet inte vad det är för doft, men när jag känner den så vet jag. Den är underbar! :D



Min bror bor på Gotland.. Han har bott där sedan han var 13 år, han bodde på Hassela förut. Men han bor kvar där så jag åkte ner för att umgås med honom och ja.. :D



Jag tror också att det är viktigt gällande syskon.. Jag får ett till syskon snart, men tror inte att vi kommer ha lika bra kontakt eftersom att jag nästan är 20 år äldre, hehe.



Jag och Fanny har gått i samma klass sedan de flyttade hit från Stockholm i fyran.. Vi var även tillsammans i typ ett eller två år, men det var då det. Haha. Små och tokiga. ^^ Men ja, vi känner varandra. :D Kram

2009-04-27 @ 16:09:56
URL: http://gaymasen.se
Postat av: Christoffer - Bögen från Dalarna

Madde, skärpning! Du glömmer fylla i din bloggadress varje gång, haha.



Affär'n är mysig, hade aldrig hört talas om det innan faktiskt.. Jag tar inte studenten i år, tyvärr. Nästan alla vänner gör det men inte jag, då jag bytte linje förut så ja.. Får gå "om" ett år. :)



Kram :D

2009-04-29 @ 17:15:06
URL: http://gaymasen.se
Postat av: Christoffer - Bögen från Dalarna

Är det sååå drygt? ;)



Såg du "min" svarta älg? :D Ja, jag ska fråga om vi ska göra någon vit älg. Haha. Fråga kan man alltid. ^^



Det är drygt att jobba extra, men behöver pengar så då får man offra sin kropp lite - låter snuskigt men du förstår, haha.



Och tack! Hoppas att du också får en bra Valborg. :) Jag ska ut senare på kvällen så det blir nog bra ändå, blir troligtvis vårt lyckliga hus. De har tydligen öppet till 02.. Får se hur länge man orkar, med tanke på att jag ska upp och jobba 07, hehe. Kram.

2009-04-29 @ 18:14:01
URL: http://gaymasen.se
Postat av: Christoffer - Bögen från Dalarna

Nu var du smart! ;)



Nej, Baren eller Lucky, typ. Men Lycky är bättre än Baren, jag gillar inte Baren. Hoppas du får skoj ute nästa helg då! ^^



Och klart du vågar säga hej, nog för att jag är farlig och allt det där - men jag bits oftast inte! På vilket sätt verkar jag farlig? ;D



Kram

2009-04-29 @ 18:28:32
URL: http://gaymasen.se
Postat av: Christoffer - Bögen från Dalarna

Kom ihåg-knappen brukar inte funka på min blogg, vet inte vad som är fel och hur man redigerar det. Tror att det har något med mitt domän att göra (.se istället för blogg.se).



Och jag är inte oskyldig, aldrig! Men man kan ha den fasaden utåt. ;)



Ses kanske ute imorgon då! Var nu en ordentlig "flicka" och håll hårt i pengarna! Kram.

2009-04-29 @ 21:39:29
URL: http://gaymasen.se
Postat av: Anonym

2009-04-29 @ 21:40:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0