Siljan..

Idag vart jag och Malte bjudna på siljan av min förra svärmor! Det är över sju år sedan det tog slut med den killen men det är himla trevligt att träffa henne lite då och då. Sen är hon himla förtjust i Malte,men vem är inte det ; ) Nu ska hon dessutom flytta tillbaka till sthlm så det kanske var sista fika på en tag! Egentligen borde jag baka nu då jag lovade mina syrror att baka saffranslängd fylld med vit choklad som vi tänkte ta med till farmor imorgon! Men jag orkar verkligen i ta tag i det, får göra det imorgon förmiddag istället! Är ju godast med en dagsfärsk dessutom..
Ikväll ska vi lämna in min bil på service och genomgång då den krånglat lite, kan väll tänka mig att flera tusenlappar kommer att gå åt. Fasen att man är så beroende av bil, är ju bara tråkiga utgifter!!


Kommentarer
Postat av: Ulrika

Vilket fint halsband...vart kommer de i från?Kram

2009-01-02 @ 22:48:54
URL: http://frokenfrakenshorn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0