Shopping..

Idag var vi till Falun och Borlänge en sväng, vi hann med en snabbvisit till svärdsjö oxå för att låna en mobil av svärmor då min inte ville funka ordentligt efter badet jag gav den!! Både jag och Victor handlade kläder idag, brukar alltid sluta med att man kommer hem med kläder till Malte och inget till oss själva. Idag var det tvärtom faktiskt, skönt!
Handlade faktiskt en tröja på mamma avdelningen idag hihi (NEJ jag är inte gravid)!! När jag var gravid fanns det aldrig fina mamma kläder, nu fanns det hur mycket som helst! Fick bara lov att köpa den! Imorrn är det jobb igen och jag börjar känna halsont, hoppas det går över!



Baby converse

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Vad roligt med lite shopping. Blev lite sugen faktiskt...synd att det sinar på pengasidan men ska nog unna mig något trots allt nu i veckan...

Vart är det du jobbar nu?

Kramar

2008-11-23 @ 20:03:51
URL: http://frokenfrakenshorn.blogg.se/
Postat av: Linda M

hej madde!

tack så mycket, fast den bilden är för ett år sedan. haha=)

jag vill gärna ta en fika någon dag,vore jätte kul.

det är ju så synd att vi inte jobbar ihop längre, saknar dig med.

Kram /Linda

2008-11-24 @ 08:50:57
URL: http:// fargklickar.blogg.se/
Postat av: Lisa

Hej gumman!

Hihi.. vad roligt att ni äntligen hittade nå iaf :) brukar ju bara vara tvärtom, hihi.. Men plötsligt så händer det :)

Saknar er, vi måste ses snart..

Jobbar du alla helger? Hmm..

Krya på dig iaf.. och hoppas att halsontet gått över - själv är jag snorig som en gris :( Blää!

Som det ser ut idag har jag ju bara jobb tills nyår.. sen kanske man kan ses lite mera? Hoppas iaf :)



Ha en underbar måndag!! Pussss sötis.. <3

2008-11-24 @ 11:01:00
URL: http://fliza83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0