Måndag..

Har precis hämtat Malte på dagis och han sitter nu och tjatar över att få sin napp. Jag försöker vara bestämd och säger att den har man bara när man ska sova!

Malte
med krokodiltårar: JAG VILL HA MIN NAPP
Mamma: Man får fula monstertänder om man använder nappen hela tiden..
Malte: JAG VILL HA FULA MONSTERTÄNDER OCH MIN NAPP!!

Man kan inte annat än skratta åt hans sköna kommenterar som kommer hela tiden!! Nu tittar han iaf på Pettsson och Findus och äter mellis!!

Själv har jag ätit lunch ute idag, med mina kära systrar! Bara lillebror som saknades men han brukar oftast vara glad om han slipper vara med oss.. Undra varför, kan inte vara lätt för han ; )



Systrarna systers!!

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Åhhh, vad roligt att du har en blogg om dig själv också!!!! Och jag kan helt klart säga att det inte alls är ego!!!!

Jag kommer helt klart att följa med...vart hittar jag Maltes blogg??

Kramar

2008-11-17 @ 15:28:45
URL: http://frokenfrakenshorn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0