Klant..

Har du inga extra utgifter denna månad så kan du ju lätt skaffa dig, precis som jag gjorde idag! Skulle snabbt ta upp min mobil för att se efter hur mycket klockan var när jag slant och tappade den rakt ner i en hink med skurvatten!!!
Jippi!!
Någon som vill köpa en ljusrosa vibrator? Det är det enda som funkar på den, blir så less!

Har ända sen jag började jobbet i morse haft en ord på hjärnan oxå. Mr napkinhead!  Jag och min arbetskamrat pratade lite om filmer imorse och så kom vi in på The Holiday, vi pratade inte om just Mr Napkinhead men däremot om han som spelar den rollen ; )  Måste vara därför det ordet har snurrat runtrunt idag haha!
Har du inte sett den filmen så gör det nu!!



The Holiday

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Denna filmen kommer jag i håg att jag såg innan jag gick hem i från jobbet, hade lånat den av Matilda och satt i soffan med tårarna sprutandes och ett leende på läpparna.

Underbar film tycker jag som älskar kärlek och romantik:-), åhhh nu vill jag se den igen...

2008-11-20 @ 19:40:14
URL: http://frokenfrakenshorn.blogg.se/
Postat av: Lisa

Hmm.. det ska jag lägga på minnet, försöka iaf.. Det där med onödiga utgifter gillar vi inte :( Stackare!!! Tur att det bara är materiella ting, men det är ju inte roligt iaf.. Suck!!



Ha en underbar helg sööööötis!!

Saknar er som attan!!

Puss, Lisa

2008-11-20 @ 21:14:25
URL: http://fliza83.blogg.se/
Postat av: Linda

attans att du tappade mobilen:/ det är ju självklart att du precis ska pricka skurhinken. nästan lite komiskt=)



KRam/Linda

2008-11-21 @ 13:19:58
URL: http://fargklickar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0