Hairspray..

Så var ännu en arbetshelg över, den vart lite längre än vad jag hade väntat mig då jag fick lov att jobba över!
Igår hade vi en lugn och skön hemma kväll ock vi kikade på Hairspray som var på tvn. Himmel vad glad man vart av den filmen, både jag och Victor satt och diggade i soffan! Men å andra sidan så älskar jag musikaler!!
Jag fick ett himla roligt mejl i fredags så hela helgen har jag skuttat på små moln! Men det är inget som är hundra procent än så mer än så vill jag inte säga *fniss*

Idag åt vi pepparkakor, skumtomtar och drack kaffe till skenet av det första adventsljuset, ute kom det tom snö!!
Hoppas ni andra oxå har haft en mysig advent!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0