Fikastund..

...har guld i mun : )

Har precis haft min goa svägerska här på fika och det är alltid lika trevligt förstås. Blir alldeles för sällan fastän vi bor så nära, men som sagt det är för lite timmar på dygnet! Maltes kusiner var sjuka så dom fick stanna hemma,lite tråkigt då han hade sett framemot att dom skulle komma!!
På onsdag ska dom även på ultraljud för Maltes fjärde kusin  är påväg, mysigt!

Har redan hunnit med att städa hela huset, lagat lunch åt mig, malte och min kusin som var här och lekte med Malte, fikat med titti och tvättat! Klockan är ju bara ett,undra vad vi ska hitta på nu?



Svägerska/faster och kusin Nellie

Kommentarer
Postat av: Jessica

gud så fint kort!!!

2008-11-26 @ 20:57:13
URL: http://heztica.blogg.se/
Postat av: Ulrika

Vad effektiv du är tjejen...var får du all energi i från? Jag skulle gärna ta lite;-) även om jag faktiskt har lagat mat i dag och är mäkta stolt över det!! Tror magen blev lite glad också hihi...

Kia ville inte säga nej till mig angående huns i lägenheten men Christer tvingade henne...lite trist men de kan bli så i bland. Nu letar jag vidare i stället...hoppas de dyker upp något snarast!! Kramar

2008-11-26 @ 23:05:51
URL: http://frokenfrakenshorn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0