2008..

Ännu ett år har gått och jag tänker tillbaka lite! Januari var min sista månad som mammaledig, Malte gick dock redan på dagis några timmar i veckan. I februari började jag på Jöns Anders Gården där jag träffade många goa människor och trivdes himla bra då jag fick pyssla både med blommor och göra fint i omgivningen. I Mars fyllde Malte hela 2år och samma månad vart vi inneboende hos mina föräldrar där vi vart kvar hela April, Maj och en bit in på Juni. Vid midsommar flyttade vi till min gamla släktgård där både mamma och mormor har växt upp. I samma veva flyttade Socker hem till oss, en gosig birma katt!
Juli innebar högsäsong på Jöns så var det inte mycket annat än jobb,jobb och jobb! I början på Augusti gifte sig våra kära vänner Lisa och Anders i Öje kyrka och jag fick äran att vara fotograf. I mitten av Augusti så fyllde min kära pappa 50år och vi bjöd in släkt och vänner på en överaskningsfest där alla bidrog till hans dröm. I slutet på Augusti var det dax för bröllop igen, denna gång på Gotland där min söta svägerska med familj bor. Även denna gång fick jag ären att vara fotograf och jag tror vi prickade in den perfekta bröllopspresenten. önskar ni alla kunde fått se min svägerskas reaktion : ) I September fick vi veta att Malte ska få ännu en go kusin! September innebar även en underbar Coldplay konsert på min kära mammas födelsedag. Direkt efter konserten länade vi svärfars soffa i några timmar innan vi begav oss till Skavsta för att möta upp mamma, pappa och Malte för att åka till London! London resan var pappas dröm som han fick på 50års dagen. Ljuvilga dagar med lyxhotell, fotboll och shopping. I Oktober, lagomt till min 25års dag fick jag veta att mitt jobb gått i konkurs! Nån vecka senare hade jag dock ett nytt jobb som jag tyvärr inte trivs alltför bra på men ger det en chans iaf! November  fick jag en förfrågan om att göra ett hemma hos reportage hos oss, antagligen blir det under våren. Vi får se! December har varit ganska mycket jobb för både mej och Victor och ganska lite tid för varandra. Men vi fick en mysig jul på våran 6åriga förlovningsdag som vi iof inte firar så mycket eftersom vi är gifta hihi men ändå :)
Bara några få dagar kvar på detta år som självklart har inneburit så mycket mer men det här var lite iallafall!

Gott nytt år på er alla, kram madde!!



Tror detta var sista april?


Kommentarer
Postat av: Lisa

gott nytt år på er med våra kära vänner och vi SAKNAR er massor.. Puss o krams i tusen!!

2008-12-31 @ 10:27:07
URL: http://fliza83.blogg.se/
Postat av: Linda

Låter som ett härligt år du har haft:)

Hoppas 2009 blir bra det med:)



Gott nytt år!



Massa Kramar/Linda

2008-12-31 @ 15:08:28
URL: http://fargklickar.blogg.se/
Postat av: Jessica

tack, vilken fin bild. öööh, hm.. ;) men de va en mysig kväll, de minns jag iaf! nu vill jag att det ska bli söndag!

2009-01-01 @ 10:02:49
URL: http://heztica.blogg.se/
Postat av: Johanna

gott nytt år själv:) hade ni det trevligt? ja det är klart jag kommer! kram

2009-01-02 @ 16:05:54
URL: http://johannars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0