Midsommar

Ännu en midsommar över, tiden går så fort!
Efter busy dag på cafet släpade jag mig hemåt vid fyra för att byta om och bege mig till min moster där vi firat midsommar med alla mostrar och kusiner sen jag föddes! Det vart uppehåll lagom tills jag gick från jobbet och höll sig så under hela kvällen. Efter alldeles för mkt mat och jordgubbstårta så tog vi som vanligt en promenad in tillsammans till gropen för att se stången som dom redan hade hunnit få upp. Så vi drog till tivolit där karusell galna Malte och Johan åkte berg och dalbarna några gångar med händerna i luften som alla coolingar ;)
Vidare till noret för att mötas av slagsmål och fylla, även syster hamnade i catfight! Ja det var alltså en eller två som flög på henne och sparkade henne i magen så hon föll till marken. Polis tog tag i saken och fängslade tjejen iallafall i tio minuter efter att hon slagit ner en annan brud!

Men hennes far är ju polis, kanske var det därför hon slapp ur så fort!

Gick förbi cafet vid elva då dom skulle stänga men där var det fortfarande smockat med folk, en trööött chef med sambo som slitit häcken av sig och blivit bestulna på en mindre summa pengar. Hoppade in och diskade i en halvtimme åt dom!



Malte mas förra året!

Kommentarer
Postat av: Jonna

vilket drag! lägg ut en bild på nya frillan också!

2009-06-22 @ 13:37:37
URL: http://fartfylld.blogspot.com
Postat av: Lisa

Du har en award att hämta på min blogg!! Om ni e lediga imorron eftermiddag får ni gärna hänga med på lekkompaniet vid 14:30.. Puss!

2009-06-23 @ 12:15:11
URL: http://fliza83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0