Förvirrad..

Känner mig frånvarande på något konstigt sätt..som att kroppen och sinnet inte hänger med varandra. En vecka på nya jobbet har gått, himla kul men så mycket att hålla reda på! Har lärt mig mycket men har massor kvar att lära! Tur att man aldrig är ensam och att gästerna är förstående när det blir fel i kassan hihi!

Den här veckan som kommer händer det något varje dag, jobb måndag till fredag som vanligt sen har jag två möten, syrrans studentbal, hårfärgning, syrrans student mm Jag som är trött redan! Men roligt ska det bli, har inte förstått riktigt att midsommar snart är här, tiden går så fort!



Kommentarer
Postat av: Lisa

hej gumman..

förstår om det är mkt åt er.. men försök njut lite med! skönt o höra att det går bra på jobbet iaf :) vi saknar er! puss.

2009-06-10 @ 13:21:39
URL: http://fliza83.blogg.se/
Postat av: carro

Jag hoppas du mår bättre snart!



Ha det bäst

Carro

2009-06-10 @ 13:45:37
URL: http://carrobruden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0