Tjoho

Min chef säger varje gång jag får ett nytt schema att det är rätt lugnt just och därför bilr det inte så mycket tid! Är det därför jag jobbar 6 dagar av 7? Om det här är lugnt hur blir det då under högsäsong undrar jag :)

Imorrn är jag iallafall ledig och håret MÅSTE färgas, fasen jag skämms ju! Sådan utväxt!! Tyckte nyss jag färga håret, hänger inte med riktigt!

Idag hade ägarinnan till Lantliv sökt mig, hon ville använda en av mina bilder på sin hemsida. Kul kul :) andra bilden som jag tagit som kan ses på webbutik nu! Alltid roligt att bli uppskattat!

Idag har jag införskaffat spotify, gratis desutom! Såå skönt!

Kram på er!



Malte på Jöns Anders gården


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0