Dumpad..

I fredags åkte Malte till mallis med mormor och morfar och jag måste erkänna att jag inte gjort ngt vettigt sen dess! Igår lämnade jag knappt soffan...får jag skylla på att jag faktiskt varit himla förkyld hela helgen?
 Vågar jag erkänna att jag faktist igår åt chips och cola till frukost?

Extra jobbigt när jag idag fick ett sms från folktandvården om att jag har tid där imorgon som jag helt hade glömt bort! Oups det blir tandtråd och extra nogrann borstning ikväll känner jag. Har en känsla av att det kommer bli ett dyrt kalas då jag har otrooooliga ilningar i en tand, hål kanske? Jag vet inte då jag bara haft ett förut för många många år sen!

Iallafall så såg vi en himla rolig film igår kväll, Dumpad! Både jag och Victor skrattade rätt mycket, kanske var det ölen vi drack men tror kanske att det faktiskt var filmen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0