Måndag igen..

Så var ännu en helg över och idag började en ny jobbvecka! En lugn jobbvecka så det känns skönt!
Helgen har varit himla mysig, jag och mamma var ju som sagt på Jöback i fredags, lördag morgon så kom Ida hem till oss och hade en mysig långfrukost, det var himla kul att hon var hemma och att vi hann ses! Efter Victor jobbat klart på lördagen åkte vi vidare till Falun och svärdsjö för att äta adventsmiddag hos svärmor! Oxfile och potatisgratäng, smaskigt! Victor jobbade hela helgen, blir väll varje dag fram till jul nu sen jobbar jag jul och nyår så vi ses väll knappt föränn nästa år ; )
Jag, Malte och Mamma drog till tulavippan en sväng och fyndade lite, så nu målas det här hemma! Efter det bakade mamma och Malte pepparkakshus!

Usch va deprimerad man kan bli över ens hy, jag har verkligen kämpat med min hy i flera år men aldrig vill den bli perfekt! Har det senaste året inte gjort en enda ansiktsbehandlig och har inte haft råd att köpa dom produkter jag är van vid men idag då jäklar klickade jag hem både det ena och det andra. Får väll bli en julklapp till mig själv men jag mår verkligen dåligt när jag ser ut som jag gör nu!



Plaska är kul..

Kommentarer
Postat av: Jonna

Åååh Madde jag känner verkligen igen mig över du skriver om din hy. Jag har inte haft problem förut men fick det för typ 1,5 år sedan och har sedan dess haft det till och från.. jag har inte lagt ner pengar på varken behandlingar eller dyra produkter men det kanske hjälper? har du tips? Det är verkligen trist för man känner sig liksom aldrig riktigt fin när man har kass hy.

2008-12-08 @ 20:27:02
URL: http://fartfylld.blogspot.com
Postat av: Lisa

Du som är sååååååå fin ju!! Suck.. Vad använder du för produkter normalt då? Tror nog jag provat ALLT men inget funkar på min hy, i dont like it och måste alltid ha tonvis med smink, annars spyr man rent ut sagt.. GRATTIS på namnsdagen min vän :) Saknar er massor!!!! PUSSAR!!

2008-12-09 @ 19:33:05
URL: http://fliza83.blogg.se/
Postat av: Ida Bodin

Men ååå gumman, som jag sa när vi sågs så tycker jag att du har en fin hy!! Men har man en känsla av obehag så är det iofs svårt att bara ignorera det också. Tusen tack för den mysiga frukoststunden, grymt mysigt när vi väl lyckas få till att ses ;) Du är toppen, love you! Kram kram

2008-12-09 @ 22:17:48
Postat av: Ulrika

Jag vet vad du menar med hyn...min har helt flippat ur...inget hjälper, suck!! Vad e de för prular du klickat hem? De som du berättade om innan?

2008-12-11 @ 15:09:56
URL: http://frokenfrakenshorn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0