I väntan på påsken..

                 
                 Ljusa fina färger vart det som vanligt i påskriset, lite nya påskägg från Lisbeth Dahl fick byta plats med dom små söta påskharar och påskhönor jag brukar ha!! Nu när man har barn så känns det lite roligare om Malte fick ha dom små ljuvliga djuren i sitt fönster! Och som han älskar dom, varje morgon när han vaknar så vill han kika på dom säger han sitt ljuvliga heeej. Hihi HEJ och TITTUT är dom 2 ord vi får höra hela dagarna, å så mamma och pappa såklart! Helgen har bjudit på underbart väder..vi har både fikat och ätit utomhus i solen!! Idag hade vi våffelkalas ute med lite vänner och familj. Malte har lekt i den snö som finns kvar och vart så där härligt lerig som små barn ska vara om våran. Skitiga barn är glada barn heter det va?! :)


  
                


Piffade även upp lite utomhus med blommor, en vit ranunkel som jag satte i en lykta, hade köpt en ny jättefin lykta som jag skulle ha till blomman men när jag kom hem så var blomman alldeles för hög så man tar det man har!!
Mot husväggen vilar några påskliljor i väntan på solen och påsken. Den söta hönan därpå kanten kommer ifrån Sia och har hängt med i några år, han är så charmig!!!


kram på er

Kommentarer
Postat av: Mia

Underbart påskpynt!! Måste passa på att fråga dig - din skylt från Skarp kalligrafi (väl??) - hur fick du köpt den? Jag har mailt Ylva 2 ggr men inte fått nåt svar... :-(

2007-03-26 @ 17:22:24
URL: http://hemochlycka.blogspot.com
Postat av: Miriam

Hoppas ni får en riktigt mysig påsk!

2007-04-06 @ 08:57:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0