Kalligrafi

Jag gillar Ylva Skarps "brädor" med budskap så skarpt ; ) att jag nu har anmält mej till en egen kalligrafikurs!!
Jag kände att jag behövde något att göra, jag har ingen källare eller ett föråd där jag kan stå och måla dom möbler som står och väntar på att bli vita utan att jag fryser ihjäl! Jag vill ha vår och det är nu! Igår hittade vi iallafall en underbar byrå på gruvgatan13 som ska få fungera som tvbänk sålänge. Ska bli skönt att få ut magiker möblerna som vi använder nu, bokhyllan har vi redan sålt!!
Ikväll ska jag hem till mammas kusin och kika på deras helt nybyggda hus, dom hade ett underbart hem innan som dom tyvärr förlorade i en brand.

Ha en trevlig helg.


      Maltes doptavla

    Våran dörrskylt         

Kommentarer
Postat av: Bodil

Jag utmanar dig, läs mer i min blogg.

2007-03-08 @ 19:57:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0