Utmanad

Har blivit utmanad av en underbar blogg  jordgubbarmedmjolk.blogspot.com/ En härlig tjej med ett undebart hem, läs hennes blogg och du vill genast flytta in. Nu till tre andra härliga bloggar..


mimmi-magnolia.blogspot.com/ Mysig blogg som visar underbar inredning och läckra klädesplagg!
http://dalaliv.blogg.se/ Jättehärlig blogg som skriver om mina hemtrakter och ger er en anledning till att besöka Dalarna!
http://hemmapalandet.blogspot.com/ Även denna bloggare bor i närheten av mej så här kan man få en massa tips och ideér som passar mej bra!



Copy;1. Klistra in texten i ett nytt blogginlägg. Precis innan den kopierade texten skriver du ett ort stycke där berättar om listan och länkar till den bloggaren som lade till dig på listan. Det här är viktigt eftersom det därmed inte skapas duplicerade inlägg. Eftersom någon också lade till dig på listan torde det inte var för mycket begärt att bjuda på en extra inlänk till den personen. 2. Ta listan under ?Mina 3 tillägg? från bloggen som lade till dig och lägg till dem under rubriken ?Originallistan?. Känn dig fri att ändra länktexten till din egen blogg för att få varierade nyckelord i dina kommande inlänkar.3. Lägg själv till max 3 st bloggar under ?Mina 3 tillägg?4. Kontakta de som du har lagt till och be dem göra samma sak.

Orginallistan:
Zassi: Underbart personlig blogg med massor av humor! Kan inte vara utan den :)
Julias vita drömmar: Julia har en inredningsblogg som är helt underbar! Har ett fantastiskt gammalt hus med vit ljuvlig lantlig inredning.
Jordgubbar med mjölk: Inredningsblogg med massor av inspirerande bilder! Spana in hennes senaste inlägg! *Ahhhhh*
Hemmariket för att det finns så mycket fint att titta på hos henne och hon är en trevlig person.
Emmalexa som har en blogg med varierat innehåll, allt från vardagsbetraktelser till djupa funderingar.
Junitjej som alltid är uppmuntrande och hittar på finurliga saker att gissa på.
Puppan: En av mina absoluta favoritbloggar! En mycket inspirerande blogg om Puppans lägenhetesrenovering och tankar kring inredning. Bloggen är så inspirerande att den i alla fall fått mig att någon gång vilja renovera en lägenhet eller ett hus!
Anne's food: Den absolut första bloggen jag hörde talas om! En suverän matblogg med massvis av kanonbra recept som ni bara inte får missa. Som en extra bonus visar Anne ibland bilder på sina underbara katter!
Cleo: Undrar om inte detta är Sveriges främsta inredningsbloggare?! Cleo tipsar om allt vad gäller inredning och design och nya inlägg skrivs i en rasande fart vilket jag tycker är jätteroligt! Klart läsvärd!
Secondhandsisters: Anna bloggar om design, både nytt och gamalt och har massor av bra tips på var man kan få tag i secondhandgrejer!
Scrolla & sålla: Scrolla inspirerar med allt ifrån heminredning och konst till pyssel och mat! Katten Pejst: Inredning, inredning och inredning utifrån en personlig vinkel! Också de små husdjuren får sin plats i hemmet :)
Perlan: Inspirerande blogg som uppdaterar ofta och bjuder på fina bilder! Pernilla är en glad o go bloggkompis!!
art[e]fact: Blogg som ger mersmak vad gäller design och konst på ett personligt vis!
Saravillfara: Inredningsblogg som man blir beroende av!!
Millans Bak: Mycket gott
Miss Sophie: En förvirrad Höna
Dolcevita: tjejsajt
Äta bör man: godmat
Cutwalk: frisyrblogg
Frisörguiden: frisyrer
Manligt Carolangel: blogg om allt möjligt
Christina: skriver om mat , kryddor, örter: Har hur många fina och goa´ recept.
Annelie: skriver om allt möjligt. Livet, familjen, fina matrecept.
Carina: skriver om utbildning, pyssel-allt möjligt.
Livet efter: Skriver om livet före och efter hennes ögonsjukdom
beckfjall1: Föredetta missbrukare som skriver om sitt liv idag
Sussibussi: Fyrabarnsmor som skriver om sin vardag
Theas rum : Tvåbarnsmor skriver om inredning och sin vardag
Whiskeyochchampagne : Skriver om allt från sitt vackra hus till barn och mat
Hannajos : Trebarnsmor som älskar kläder, brottning och inredning
Mariakoden: mycket humor från stort hjärta och mycket snyggt att se på.
Medaljongen: härlig inspiration från ett smakfullt hem, där rara Maria med familj bor.
Kol och krita: snygg blogg med fina inspirarande bilder som ofta är helt i min smak.
Tinaminastina: En trebarnsmamma med ett härligt hem, varm och närvarande.
Cina med mera: Småbarnsmamma med pyssellust, har två härliga killar som gärna är med på kort.
Petra: Generös med bilder på sig själv och familjen.
Jennys Hem och Harmoni: Helt underbar blogg som handlar om inredning och Feng Shui
Trolda: Skriver om allt möjligt! Musik, film, inredning, katter och BLOMMOR
Scaniatjejen: En blogg som handlar om vardagligheter, inredning och hennes jobb som lastbilschaufför
Min lilla vita vrå Tjej som bor i närheten av mig, handlar i samma affärer och bor i ett sött litet hus!

Spets och snor En tjej som inreder lantligt, romantiskt och vitt! Älskar hennes blogg!

Lantliv i stan Mysig lantlig blogg!


Ha en trevlig dag! Kram


Kommentarer
Postat av: Stina

Vad gullig du är, min vän.
Tänk att i min hjärna är du mhow på fl. Så har jag hela tiden undrat vem du är i bloggen. Är man bara lite senil , eller?
Jag fyllde i en sån igår.

Men det var gulligt av dig att tänka på mig.
Har fått fler utmaningar också. Fast då blir det ju bara utmaningar i bloggen...*fniss*
Puss Stina

2007-04-11 @ 13:16:25
URL: http://hemmapalandet.blogspot.com
Postat av: Stina

Sådär tänker jag också ibland, och tror . Hur såg hon ut? *skratt*
Man kan ju bli inbillningssjuk. Haha

2007-04-11 @ 20:49:51
URL: http://hemmapalandet.blogspot.com
Postat av: Stina

Jag länkar dig, om det är ok.Puss

2007-04-11 @ 20:52:15
URL: http://hemmapalandet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0